Articles

Avonturen

In Taal on 9 augustus 2023 by Marjolein Stam

8 Reacties to “Avonturen”

  1. Wat ben je toch een dappere volhouder. Veel liefs, sterkte en beterschap.

  2. Dat klinkt allemaal positief. Je bent een dappere dodo.
    En ik vind het oprecht knap dat je nog zoveel onderneemt. Opgeven en in een klaag/ slachtoffer rol gaan is soms verleidelijk als er zoveel ellende op je pad komt.
    Overigens is het bijzonder dat er mannen mee mogen op de foto.
    Röntgen.
    Fijn om weer wat van je te lezen.
    Lieve groet en een warme knuffel.

    Lidewijde

    • Dank je wel, Lidewijde, voor je lieve woorden.
      Ik wil niet in de slachtofferrol zitten, deze schouder heeft me in het verleden al te veel jaren gekost.
      Die mannen mee op de foto was inderdaad een belevenis 🙂
      Liefs terug ❤

  3. Hoe optimistisch kun je blijven, bij zoveel lichamelijk leed. Jij kunt dat !! ik genoot van deze blog…is dat nu leedvermaak? Prachtig verwoord, een accurate revalidatie toegewenst Marjolein…💪

    • Hahaha Jeike, dat lijkt me inderdaad leedvermaak 😀
      Het is niet gruwelijk lichamelijk leed, het hoort bij ouder worden. Zo las ik dat dit soort breuken vaak voorkomt bij oudere mensen *slik*
      Of het goed komt, blijft afwachten, maar aan mij zal het niet liggen!
      Dank je wel voor je lieve woorden!

  4. Lieve Marjolein,
    Je bent een toonbeeld van doorzettingsvermogen! Niet bij de pakken neer gaan zitten maar je – pijnlijke – schouders eronder en door. Al zal dat lang niet altijd zo soepel gaan als je wellicht doet voorkomen. Ik hou je als voorbeeld in vele opzichten.
    Lieve groetjes,
    Theo

    • Wat lief van je Theo!
      Mijn vader heeft me tijdens zijn ALS-periode, toen ik ook met dezelfde schouder sukkelde en veel van mijn tijd op de bank doorbracht, geleerd dat leven zomaar voorbij kan zijn. Vanaf dat moment weiger ik als een dood schaap op de bank te liggen 😉

Plaats een reactie